Blog

Retargeting na Seznamu

04.11.2016

Máte svůj profil na Firmy.cz? Pokud ano, máte nyní jedinečnou šanci cílit na stávající i potenciální zákazníky tohoto katalogu. Firmy.cz je v Česku nejnavštěvovanějším internetovým katalogem s 610 tisíci firemních zápisů.

Měsíčně si katalog prohlédnou v průměru 2 miliony uživatelů. Tak proč toho nevyužít? Stačí si jen propojit profil společnosti v tomto katalogu s účtem na Skliku pomocí retargetingového ID.

Nevíte, kde toto ID najdete? Nebojte, je to jednoduché. Najedete na svůj účet na Skliku a v menu nástroje kliknete na retargeting. V horní část zobrazené stránky vyberte možnost „zobrazit retargetingový kód“ viz obrázek níže.

Teď už nezbývá než zkopírovat tento kód na váš profil v katalogu Firmy.cz. V záložce profil zvolíte nastavení a do políčka „Retargetingové cílení v Sklik“ jej vložíte.

Poté si jen sestavíte seznamy cílení v Skliku podle firemní vizitky, kterou budete mít viditelnou ihned po propojení účtů.

Co vám to přinese?

Jednoduše řečeno přesnější cílení. Cílíte zde totiž přesně na osoby, které skutečně zajímáte. Navíc se můžete zaměřit přímo na zákazníky v místě své pobočky. A v neposlední řadě tak vyloučíte stávající zákazníky a oslovíte jen ty, které vaše služby a produkty zajímají, ale nedostali se na váš web.

Má to ovšem jedno úskalí. Proto, aby bylo možné retargetingový seznam vytvořit, musí obsahovat alespoň 50 uživatelů. Ale i s tímto se dá pracovat! V podstatě máte 3 možnosti:

  • Retargetingový seznam vytvoříte z více poboček – tady ale pozor na relevantní údaje. (Např. pokud máte více poboček v Brně, můžete pobočky spojit do jednoho seznamu.)
  • Můžete také prodloužit platnost retargetingového seznamu. Měli byste při tom dávat pozor, aby doba od navštívení webu nebyla příliš dlouhá.
  • Nebo podpořte viditelnost vaší firmy v určité kategorii katalogu, čímž navýšíte možnosti zobrazení vašimi zákazníky.

 

Kdo retargeting nevyzkoušel na vlastní kůži, nemůže účinnost posoudit. Jeho výhody ale mluví sami za sebe. Záleží jen na správném nastavení a především na kvalitě vaše webu. Tak hurá do toho a půl je hotovo!